Den Hoed Organizing

Naar de website

Bekijk telefoonnummer



Contact

Naam: *

E-mailadres:*

Telefoonnummer

Bericht*



H.J. den Hoed


Over mij

Den Hoed Organizing is het bedrijf van Hanneke den Hoed en heeft een grote ambitie: tevreden klanten door het leveren van diensten op maat. Elk individu en elk bedrijf kent haar eigen diversiteit en wensen. Hanneke past haar diensten aan uw situatie en doelen aan.

Hanneke is naast budgetcoach opgeleid tot Professional organizer en aangesloten bij de landelijke organisatie NBPO (Nederlandse Beroepsvereniging van Professional Organizers).

Als Professional organizer en als budgetcoach levert Hanneke diensten aan particulieren, zzp’ers en het kleinbedrijf. Hanneke levert u maatwerk met aandacht voor uw persoonlijke situatie en doelen.

Dit doet zij voor particulieren, zzp’ers en kleine bedrijven op de werkterreinen werkplek organizing, timemanagement organizing, financieel organizing en budgetcoaching. Uiteraard vindt er tussen deze werkterreinen vaak een overlap plaats.

Voor particulieren is Hanneke ook werkzaam als thuis organizer. Aan senioren biedt zij naast haar diensten als thuis organizer tevens specifiek bij deze groep passende diensten aan binnen thema’s als: kleiner gaan wonen, zorg organiseren en het regelen van een nalatenschap. Hanneke werkt ook voor klanten met een PGB.






Visie

Hanneke gelooft in preventie, dus ingrijpen voordat de problemen je boven het hoofd groeien. Zeker bij financiële chaos kan het scheppen van orde uw leven weer zo veel aangenamer maken.

Uiteindelijk leiden de diensten van Hanneke altijd naar meer rust, ruimte en tijd, door het creëren van structuur op alle genoemde gebieden.

Een werknemer kan zich na een (budget)coachingstraject bijvoorbeeld weer beter concentreren en daardoor efficiënter werken. Een drukke zzp'er of bedrijfseigenaar krijgt weer meer vrije tijd. En voor bijna iedereen werken een opgeruimd huis, een fijne (thuis)werkplek, een geordende administratie en/of een goede weekplanning stress verlagend.


Aanpak

Hanneke hanteert de volgende werkwijze:

-U neemt contact op met Den Hoed Organizing

-Den Hoed Organizing stuurt u een of meerdere vragenlijst(en) die u ingevuld terug stuurt

-Na ontvangst van de vragenlijst maken we een afspraak voor een intakegesprek. Dit gesprek is bij voorkeur op de plek waar de begeleiding of coaching van Den Hoed Organizing gewenst is zodat er een goede inventarisatie kan worden gemaakt van de probleemsituatie. Soms is het nodig of gewenst met alle betrokkenen (apart) een gesprek te voeren

-Na het intakegesprek stuurt Den Hoed Organizing u een offerte

-Als u akkoord gaat met de offerte wordt er een plan van aanpak gemaakt en plannen we de eerste vervolgafspraken

-We gaan aan het werk volgens het plan van aanpak om de daarin beschreven doelen te bereiken

Den Hoed Organizing streeft naar een hoge klanttevredenheid. Als u tijdens de uitvoering van het begeleidings- of coachingstraject twijfels krijgt over de werkwijze, uw te behalen doelen of de samenwerking dan bespreken we deze en passen in overleg het plan van aanpak aan.


Doelgroep

| Particulier | ZZP | Gemeente | Bedrijven | Laaggeletterden | Beperking | Zorginstelling | Jongeren | Senioren | Millenials |


Diensten

| Budgetcoach | Workshops particulieren | Trainer B2B | Trainer incompany |


Specialisme

| Overlijden | Loopbaan | Relatie | Preventie | Huis | Uitkering | Zakelijke administratie |


Hulp

| E-coaching | Aan huis |


Tarief

| Particulier : €59.50 (incl. BTW) | Zakelijk : €49.17 (excl. BTW) |